Det är ju Jul!

Japp, det är ju JUL. Jg vet inte riktigt om jag kan få in det i huvudet, men så 'r det nu. Snart ska man åka till sin faster och äta god mat och se på Kalle Anka, jag hoppas verkligen alla som läser det här gör det xD... Håll på traditionerna! Jag tror aldrig att jag kommer att bli för gammal för Kalle Anka, men det där med presenter känns ju lite jobbigare nuförtiden när det, som Kattis säger, faktiskt spelar roll vad man ger.

Någon som får julvibbar?
Eller förra årets engelskauppgiftsvibbar?

Svensk Jul i ett nötskal!

Efraim ska vara med oss!!


Vad är det där för jävla stolpskott, vars är Arne Weise?
(Skulle kunna säga detsamma själv)



Mamma tomten svär!!


Och inte Jul utan lite Nightmare before Christmas .D

Det här är en scen från när Jack hittar Christmas Town ;D

Älskar den här filmen, så mycket x)



Men nu så åste jag gå och packa ihop ett par skidor, haha xD... Det kommer att bli rätt intressant xD... Hoppas alla får en God Jul. Vi syns på Juldagen några av oss ;D



Halloween in Heaven - Type O Negative


Avlsutar med lite Type O Negative, halloween in heaven, christmas in hell xDD...

The dead they got that morbid beat it goes deo deo
They dance upon decaying feet with their black toes oh no
Heaven, Limbo and Hell - purgatory oh well oh well

Halloween in Heaven - it’s Christmas in Hell
Halloween in Heaven oh well oh well

The devil stole a yule tree decorated with souls
Jesus trick or treating as him below
Heaven, Limbo and Hell - purgatory oh well oh well

Halloween in Heaven - it’s Christmas in Hell
Halloween in Heaven oh well oh well

Bonham on drums, Entwistle on bass as guest morticians
Bon Scott on vox, Rhoads just for kicks, on guitar Hendrix
Lennon sits in with his friend George but where is Morrison?

Of course I cried when I heard they’d died and took a part of me
Same time gave from beyond the grave became what was to be

Elvis ain't dead so he isn’t here party never ends
Demon roadies, angel groupies, suicide losers
If only I’d known how cool death is I’d have killed myself sooner

Of harps and choirs, pumpkin pine pyres, flames of red and green
Orange and black, years take me back - Christmas or Halloween

Halloween in Heaven - it’s Christmas in Hell
Halloween in Heaven oh well oh well

Från oss alla (dvs mig)  till er alla, en riktigt God Jul!



Kommentarer
Postat av: elinor

Självklart blev det julmat och kalle ;b Hoppas du haft en riktigt bra julafton! puss

2008-12-24 @ 22:58:33
URL: http://elinoor.wordpress.com
Postat av: Katarina

ja, jag kan inte förstå mig på dem som INTE är roade av Kalle Anka. Det är så fruktansvärt juligt att sitta där och mysa med alla (ja, i år lyckades jag få ALLA att sitta och kolla med mig! :D)

Hoppas du hade kul igår ^^ det såg då så ut ;)

2008-12-26 @ 15:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...