Mognare.... Tveksamt xD

Lyssnar på: IYDKMIGTHTKY (Gimme That) - Type O Negative
(IYDKMIGTHTKY = If you don't kill me I'm going to have to kill you)

You sure you really want to do this
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

It's been doing some thinking
And felt fair that she should know
All actions in which partake
Are far beyond It's control
Whether It was born or bred
Genetic, Environment
I wouldn't bother to ask It why
Simply concentrate on when

It lies awake, yes, quite obsessed
Making plans but it won't tell
So longs to hear her final words:
"I brought this on myself"
The theory of futility
Now you'll learn, so be prepared
Enemies are equal to
Wrath times the speed of fright squared

If you don't kill me
I'm going to have to kill you... you-who

My God helps those who helps themselves
Of thus, she shant be ashamed
Crawl into line and wait your turn
Remember Jesus slaves
Department of Probation:
"Legally It can't be blamed,
held therefore unaccountable
since It's clinically insane
- what a shame again"

If you don't kill me me
I'm going to have to kill you... you-who

You must decide
We're out of time
No place to hide
Your choice, not mine!

------------------------------------------------------

Kan inte hjälpa det, på det sättet han sjunger det måsta jag bara älska frasen:
"If you don't kill me I'm going to have to kill you"
Han låter så ledsen.



Lördag kväll... Sitter här och äter antagligen aldeles för mycket godis. Om jag gör av med någon extra energi när jag är ute och springer så spelar det trolige ingen roll eftersom att jag blir mycket hungrigare när jag gör det xD.

I går kväll var jag på teambuilding med mina "arbetskamrater", vi for till en resturang nere i luleå hamnen, gastronomi tror jag den hette. Där fick vi laga våran egen lyxmiddag. Och när jag säger lyx menar jag lyx, pilgrimsmusslor och chokladmousse för att nämna en liten del xD. Vi provade också många olika sorters vin, vitt vin, rött vin, dessertvin och så vådare xD. Var lite intressant faktiskt, jag har väl aldrig varit riktigt gillat vin, men det var ända ganska intressant att prova lite olika sorter. Man kände sig sådär lagom sofistikerad, jag drack till och med kaffe efteråt... Det är illa det här xD
Jaja, det var iallafall väldigt kul att lära känna sina arbetskamrater lite mer, dom man ska jobba med nu framöver. Det var en riktigt rolig kväll.
Pappa sa att jag inte skulle sitta så nära Ellinor och Mirielle för Mirielle har jättesnygga earpiercingar och Ellinor har tre tatueringar, han trodde att de skulle ha ett dåligt inflytande på mig. Han förbjöd mig att någonsin göra något sådant.
Men dom ideerna kom redan innan jag träffade dom kan man ju säga och så är man faktiskt arton numera så jag tror det kan bli svårt att hindra mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...