Taking a breath before I rest

Lyssnar på: Come Tonight - Charon



Is it oh so lonely, is it all so dark
Do I feel your warmth if we lay down breathless
Does it feel the same like
Taking a breath before I rest
You made me feel like I'm losing this all for nothing

This is why I want you,
it's the deepest touch
It's the deepest lust and I hold the same for you
Come tonight my saviour
Cry tonight my angel child
Read the lines I bleed when I leave my heart to you

Be my heart and my flame
Become my water
Marry pain within
Be my heart and my flame
Become my water
Marry pain within

Be my heart and my flame
Become my water
Marry pain within

Be my heart and my flame
Become my water
Marry pain within
Be my heart and my flame
Become my water
Marry pain



Här sitter jag nu en torsdag eftermiddag, slutade tidigt från skolan och det patetiska är att när jag inte har prov eller läxor att plugga till, så har jag ingenting att göra xD... Ganska tragiskt, men det blir lite så, för alla de där grejerna jag gör på kvällen, får jag ju bara lust att göra på kvällen xD... Men ja man ska ju inte klaga :/

Snart är det jul, jag vet inte riktigt om jag känner det så, men lite julstämning får man allt när man äter pepparkakor, lussebullar, har sin lilla elljusstake i fönstret och tittar på några gamla julkalendrar. jag ser just nu om Mysteriet på Greveholm, officiellt den bästa julkalendern någonsing, enligt mig iallafall xD

Hade jätteroligt i helgen, Jag Elinor, Emelie  och Josefin var inbjudna till Josefins syster Johanna I luleå för att fira att Jossan nu äntligen är myndig. Grattis igen ;D. Det var jätteroligt, vi får verkligen ta och göra om det någon gång ;D.
det var en temafest, vilket var väldigt kul eftersom vi sällan har ett tema när vi går ut. Men när Josefin berättade för mig att temat var "90-tals Glam".. Så var min första tanke... Glam? Ofta jag har något sånt i garderoben xD. Men det fixade sig och det var en otroligt rolig helg. Du får tacka din syster en gång till Josefin!

På tal om jul är det ju dags att köpa julklappar snart, det är både väldigt kul när man hittar något man verkligen vill ge, men när man inte hittar någonting så kan det bli rätt jobbigt xD Men det är för det mesta kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...