Det finns snälla människor :o


Lyssnar på: Die my Bride - Murderdolls



Well I’d rather cut you than the wedding cake
And your bloody guts on my rented tux
And I do, I do, I do wanna kill you
Til death do us part, I’ll tear us apart

Now I kiss your cold dead lips
And I dip my chips in the blood that drips
And I smear the cake right in your face
Let your God take you to a better place

Well I loved you to death
Well I loved you to death

Die, die, die,
Die my bride

And all you ever meant to me
Was absolutely nothing
And with this ring now I the wed
Don’t wanna kiss you bitch, wanna bash your head


Joey Jordison var tydligen med i ännu ett band ett tag, The murderdolls.

(The Murderdolls)


(Joey Jordison)


(Slipknot)


Dom har en lite annorlunda stil om man jämför med Slipknot men, otroligt bra. Laddade hem dem igår och började lyssna på dem imorse. Och ja, jag lyssnade på den här låten hela morgonen xD. Jag kunde helt enkelt inte sluta, texten får mig att skratta helt enkelt, inte på ett "Moahahaha" sätt utan på ett roat sätt xD Jag menar det är så löjligt aggresivt att det blir kul:

"Well I’d rather cut you than the wedding cake"

"Don’t wanna kiss you bitch, wanna bash your head"





Och, ja ibland kan men verkligen bli förvånad över hur lätt och smidigt något kan gå. Och hur snälla folk verkligen kan vara. Jag har ju härt att Katarina och Elinor fick sina Aha-upplevelser där borta i Stockholm medan jag själv fick en idag när jag var på banken. Eftersom att jag är arton numera så ville jag ha möjlighet att använda internetbank vilket man tydligen inte har med mitt kort. Så jag gick till banken efter att jag och Emelie hade varit på stan. Jag förväntade mig, först och främst att få vänta länge, att det skulle vara mycket tjorv eller att det inte skulle gå helt enkelt.

Så jag kommer in där, ni vet hur det är, lite avskalat, lite kallt, och väldigt tyst.
Och jag tar min nummerlapp och sätter mig ned, medan jag underhåller med mig med att betrakta ett otroligt gulligt par med unga föräldrar och deras dotter som springer omkring i gummistövlar och hoppar omkring på golvet. Så jalva söta dom var alla tre alltså xDJaja iallafall när jag, efter ett par minuter, fick hjälp. Så gick allt ihop väldigt smidigt, hon i kassan var jättesnäll och hjälpte mig med det jag inte förstod och fixade hela saken på kanske 5 min. Och nu kommer kortet på några dagar och jag kan redan nu använda internetbank. :D

Jag blev bara så glad för att allt funkade så lätt och smidigt. och det faktum att jag även precis hann med bussen gjorde mig bara ännu gladare xD. Ibland krävs det inte mycket :D Första gången på flera veckor som jag bara blivit sådär impulsivt glad ;O

Och nu sitter jag här, antagligen senare än jag borde och ser hur det snöar friskt utanför mitt fönster. Och eftersom jag redan var väldigt glad för en gångs skull så blev jag bara gladare när jag fick se att det snöar. jag hoppas att det håller i sig ;D



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är härligt när allt bara flyter på och man slipper alla missöden : )OCH äntligen är snön här^^

2008-11-16 @ 00:31:36
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...