En vända till? Yess! x)


Lyssnar på.. Eller skulle jag kanske säga taggar till: Bullet Hole - The Haunted

... Eftersom att ingen som läser min blogg skulle uppskatta det, så ska jag bespara er den verkliga låten.

Breaking in and entering,
My will is the law.
I feel the scent of innocence
And i know it's all about to fall.

Never repent or change, [x2]
Never submit or yield. [x2]

Trespassing holy ground,
Reveal your secrets.
Unlock these private boundaries.
I'll grant you one more dream.

Never repent or change, [x2]
Never submit or yield. [x2]

I have an urge to kill.
I have an urge to rise above my victim.
To see their life blood fade away.

I have an urge to feast upon the weak.
You're mine
Every goddamn time.

Crowbar my tool of trade.
Duct-tape and a six inch switchblade.
My love is a stanley-knife.
My love is the fear in your eyes.

Never repent or change, [x2]
Never submit or yield. [x2]

I have an urge to kill.
I have an urge to rise above my victim.
To see their life blood fade away.

I have an urge to feast upon the weak.
You're mine
Every goddamn time.

[spoken]
You think you're safe in your suburban dreamscape.
Well, i could change all that...
I bide my time...you're such sweet meat...

I enter
You're screaming.
One gunshot
You're bleeding.
Dead silence
Relieves me.
You're open wide
To see me...

Never repent or change,
Never submit or yield.

I have an urge to kill.
I have an urge to rise above my victim.
To see their life blood fade away.

I have an urge to feast upon the weak.
You're mine
Every goddamn time.



(Måste jag säga mer?)


Nä vad kan man säga om gårdagen... Jag, Hannah, Metal och hårdrockskillar med långt hår... x)
Så otroligt kul, för en gångs skull fick man verkligen känna att man hörde hemma där. Såg många som jag kände igen där. En del personer jag verkligen förväntade mig skulle komma och många personer som jag blev lite förvånad över att se där. Träffasde bland annat Inga-lill, Bildläraren från sanden xD... Det var ett rätt intressant möte.

Dom som spelade var Evergrey, Draconian, Setherial och Slowgate bland annat. Såklart så var Evergrey min favorit, men dom andra var också riktigt bra. Boden bandet Slowgate var förvånandsvärt bra för att komma ifrån "byn" måste jag säga.

(Slowgate)


(Setherial)


(Draconian)


(Evergrey)


Sitter nu här en lördag förmiddag med lagomt mycket ont i nacken och taggar till låtar av The Haunted, Steel Attack och Carnal Forge som jag ska se senare ikväll. Jag kan knappt vänta ;D

(Carnal Forge)


(Steel Attack)


(The Haunted)


Om ungefär en två timmar ska jag Hannah och Anna fara på stan och äta och sedan dra till förfest. Om kvällen blir lika kul som gårdagen så kan jag inget annat än att längta X)... En vidare rapport kommer imorgon eftersom att jag nu måste börja göra iordning mig xD...


Halloween!!!!
Vilket betyder utklädda människor, godis och en otrolig stämning. Njut av det ni människor som ska klä ut er ;D

Det är halloween!!!


När jag kom hem i förrgår hittade jag ett tygmärke med Jack Skellington på kylen. Jag utropade glatt
"Är det här till mig" när pappa kom in i rummet. Han nickade och sa att han trodde att jag skulle gilla det, han hade hittat det på tradera. Jag blev så himla glad. Inte bara för att Jack Skellington är en av mina favoritkaraktärer inom film utan också för det faktum att pappa visste att jag verkligen tycker om filmen Nightmare before Christmas.



Jag tycker att ni som har chansen att klä ut er ska ta den. Finns det något roligare än att klä ut sig? Nej skärpning människor! Jag bara måste tvinga er att se en bit av Nightmare before christmas. En av mina absoluta favoritfilmer.

(This is Halloween!!)



Jag vet att det första det flesta tycker att den här filmen är läskig, och vägrar blankt att se den. Men jag älskar den helt enkelt. Det är faktiskt inte en film som har till uppgift att vara läskig, det är en romantisk film. Om Tim Burton är med i spelet kan det sällan gå fel.

Dedikerade min layout till den ;D

Happy Halloween everybody!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

härligt att du hade kul igår! hoppas denna kväll blir lika lyckad! :) Kraaaaam

2008-11-01 @ 15:04:40
URL: http://kattarinan.blogg.se/
Postat av: Elinor

Jo, nog verkade ni allt lita glad i hågen när jag hämtde er!^^ Dock blev mina öron lite skadade, det märktes att ni hade fått skrika till varann hela kvällen, haha ;)

2008-11-01 @ 16:33:54
URL: http://elinoor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...