Face the dark?

Lyssnar på: Cyanide - Deathstars

(Vilken jävla röst han har alltså, älskar den)


This is the hand that
will blind your eyes
And split your spine
This is the blade that'll
visit your flesh
And release the wine

Play!
You play with toys that have triggers
And you hear the led moves near
Play!
You play with razors and
it hurts, it hurts
As you face your fears

So face the dark
And I'll teach you above fire
In the blink of an eye

- Now drink the Cyanide -

The worlds collide
And you know
That It's pure filth
That I hide

On these plains
there's a burning ruin
That must be found
On these plains there's a
demon that sleeps.
It must be unbound

Run!
You run for the borders
Where epistles burn in
the arms of man
Run!
You run among bodies and they scream,
They scream to bite God's hand

When the dark does what
the dark does best,
It's darkness!
Let the dark do what the
dark does best,
Let there be darkness!


Så jag har hittat ännu ett nytt band att lyssna på: Deathstars. Jag vet inte riktigt hur jag ska kategorisera dom, för jag gillar inte att man katogoriserar band ibland. Men dom är helt enkelt, väldigt bra ;D. Och det roligaste är att dom faktiskt kommer från Sverige xD. Jag visste väl att alla inte kan komma från Finnland.

Deathstars:


Ser dom inte ut som någonting du skulle ta hem och presentera för din mamma? x)

Det bästa är att dom har svenska namn, jag menar låter det inte lite roligare om man vet att dom heter: Andreas, Emil, Jonas, Eric och Ole??

(En är inte med på bilden dock)



Fick ett psykbryt idag, var ute och sprang igen. Ja jag vet, vad fan är det för fel på mig? Jag vet inte vad som tog åt mig, jag kände mig rastlös och lite uppjagad, jag kände mig tvungen att göra något, så det blev att fara ut och springa. Kändes helt okej om man har ordentligt med kläder och sina favoritlåtar i mobilen, (och när ingen tvingar en). Jag tog mig en sväng bort mot elljusspåren, men det förbryllande var att jag inte var det minsta mörkrädd. Jag kanske har växt ur det lite, eller kanske jag inte sett skräckfilmer på ett för långt tag xD. Men det blir iallafall helt annorlunda när man har musik, då känner jag mig mycket säkrare... Ja, fortfarande fast det är det är min musikstil i lurarna.



Kommentarer
Postat av: Katarina

ja, vad är det för fel på dig? jag menar, JOGGA?! haha. och du, lär mig hur man kommer över mörkerrädslan tack :O för mig går det inte över.. och musik hjälper inte! haha :b

2008-11-28 @ 23:33:02
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...