Repeat

Lyssnar på... Ja en hel del faktiskt. Tänkte att jag skulle lägga upp lite låtar som legat på repeat dom närmaste veckorna ,D .. Inte för att det kommer att glädja någon annan än mig, men iallafall xD
Och ja, det är troligen inte många av mina vänner som gillar alla dom här låtarna, men det påverkar inte det faktum att jag älskar dem x)

Black No.1 (Little Miss Scare-All) - Type O Negative

Call Me - 69 Eyes


Come Tonight - Charon

Bitter Sweet - Entwine


The Great Deceiver - Evergrey
(Var på Nordic Rage I helgen :D)


You and Me and the Devil Makes 3 - Marilyn Manson


Wormboy - Marilyn Manson


That's what I Get - Nine Inch Nails


Your Bore - Seether


Psychosocial - Slipknot


The Beast - Steel Attack
(Dom var också på Nordic Rage :D)


~~~~

Music is life
But life isn't music


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...