Motivation...


Lyssnar på: Circle of Fear - HIM


(det är bara en klippshow med låten, men låten är ju så bra)

"Heartaches knocking on her door
Shadows dance outside her window
Tears keep falling on the floor
As the world around her crumbles

If you wanna save her
Then first youll have to save yourself
If you wanna free her from the hurt
Then dont do it with your pain
If you wanna see her smile again
Dont show her youre afraid
Cause your circle of fear is the same"





Tänkte bara att jag skulle dela internets största hit just nu med er andra. Dom kallas motivational posters, från första början så skulle de motivera olika karriärsval eller jobb. Men just nu så gör alla sina egna för skojs skull. Det är ganska enkelt. man tar en bild, kommer på en titel och en rolig fras. Men såklart så finns det även männiksor som vrider på det hela och skapar De-motivational posters. Vilka också blir ganska roliga när allt kommer om kring x) Tänkte dela med mig av några av mina favoriter:





Känner ni er motiverade x)? Skulle inte tro det va? Men forhoppningsvis hade ni lite roligt x)
Oj hjälp mitt kortaste inlägg hitils :/... Men klockan är faktiskt kvart i tolv och jag skrev ett i går ;O
Får bättra mig till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Susanna

hihi, fåglarna var ju såå söta!... trodde jag aldrig jag skulle säga om en fågel...hmmm...

2008-10-23 @ 10:39:21
Postat av: Sara

haha,va roliga^^ och tack för en bra låt!:)

2008-10-27 @ 17:15:04
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...