Music is Love


Jag lyssnar på: Wicked Game - HIM

"World was on fire, no one could save me but you
It's strange what desire will make foolish people do
I'd never dreamed that I'd need somebody like you
And I'd never dreamed that I'd need somebody like you"

En av mina absoluta favoritlåtar ;DD





Jag har nu gett min blogg en ny layout i höstfärger och såklart så fick Ville Valo vara med på ett hörn ,D
Jag tror Kattis någon gång tidigare har nämnt att Ola Salo och Ville Valo är lite lika varandra. och vid närmare eftertanke måste jag hålla med. Det var när jag såg de här bilderna tillsammans som det verkligen gick upp för mig.

Okej är det någon annan som ser ett visst mönster? <_<.





... Och en fråga som sen poppar upp i mitt huvud är varför påfågelfjädrar?... Jaja, dom har väl sina anledningar :D
Det känns bra att veta att jag inte är helt annorlunda trots allt x). 

~~~~



Jag vill gå på det här! Gah, varför, varför varför har ni inte samma musiksmak som mig xD
Men eftersom så många bra artister kommer, så är chansen ganska stor att jag kommer att gå på det iallafall. Jag får väl skaffa nya vänner D: ... Nä jag måste helt enkelt gå, jag fick värsta suget i magen när jag började lyssna på alla artister som skulle komma :D.
Jag måste se se Evergray!!!

Evergray - Touch of Blessing



Alltså man måste beundra de här killarna, dom måste verkligen ha nackar av stål.
Det är bara lite irriterande när dom har snyggare hår än vad jag har D:

... Gah jag vill se dom nu!!! XD..........................Jag tror jag har lite metal abstinens xD

~~~~

Jossan tipsade mig om ett band som hette Savatage och hon ville att jag skulle lyssna på låten Believe. jag måste säga att jag tyckte om den. Lite snällare än vad jag lyssnar på normalt, men fortfarande riktigt bra, och det är Heavy Metal.
Josefin... Jag ska allt dra ned dig i träsket gumman ;D

Belive - Savatage



Det blev visst en massa musik idag, men det är ju ett av mina största intressen xD

Kommentarer
Postat av: Katarina

snygg design!

Och din blogg fick såååååååååå mycket högre status hos mig tack vara den där theark bilden ;) yummie! (haha jag sa ju dem var lika!)

och den där låten, believe, var inte så tokig :)

2008-10-02 @ 21:44:13
URL: http://kattarinan.blogg.se/
Postat av: josefiin

du kommer aldrig kunna dra ner mig i det träsket! inser du inte att det är jag som drar ner dig i min musiksmaks fina träsk? i övrigt, fin blogg du har, gillade höstfärgerna, men du... ta bort tjejebilderna va - ola salo och ville vadhannuheter.. jisses...

2008-10-04 @ 16:19:46
Postat av: Katarina

efter detta uttalande tycker jag att vi bannlyser josefin från bloggen!

Hrmf!

2008-10-04 @ 22:54:52
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...