5 Things that I not really hate about myself, but find odd.


Lyssnar på: With or Without You - U2

"My hands are tied
My body bruised, shes got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose"

Seriöst lyssna på den, och nu talar jag till alla mina vänner.U2 är fantastiskt bra och det är inte det minsta spår av hård rock eller metal i deras låtar. Så bara kör på :D

Andra bra låtar av U2 är:

Do You Feel Loved
Gloria
Exit
Dancing Barefoot
Beautiful Day
The Fly


Jag drömde inatt att jag var med i en teaterföreställning med Sara Lysholm och Sara Degerman... Man kan undra hur det kommer sig :/.

Kattis påpekade idag att jag inte har updaterat min blogg så mycket som jag kanske borde.Och eftersom jag inte gärna sätter mig själv upp mot överheten (Särskilt inte när överheten heter Kattis <_<...).

Jaja, Kattis har iallafall utmanat mig att skriva fem udda saker om mig själv, så jag kör väl bara på helt enkelt.

1. Jag tänker tre gånger så mycket som jag säger rakt ut. Jag är även kanske dubbelt så kritiskt och ironisk i mitt huvud som jag är öppet.

2. Jag vet minst en onödig fakta om varje djur som finns. 
Ex: Visste ni att en av de elementära skillnader mellan krokodiler och alligatorer är att krokodilernas hörntand sticker ut utanför munnen, medan alligatorns inte gör det?
Jag är seriös, det är bara att testa mig, när helst ni känner för det... Men det gör ni inte för ni vill inte sätta igång mig ,D.

3. Jag har väldigt lätt för att börja sympatisera med "fel" karaktärer i böcker filmer och ja lite varstans. Jag kan helt enkelt ofta inte sympatisera med den perfekte hjälten, vad säger han mig? Nä det är ofta den lite dysfunktionella fienden som på något sätt tar tag om mig.

            

4. Jag har en förmåga att dagdrömma så verkligt att jag faktiskt glömmer bort vad jag gör, vad jag är och vad jag pratar om xD.  Tur att vi har relativt få väggar och pelare på våran skola <_<...

5. Jag lyssnar på ens låts text före jag lyssnar till själva musiken. Dettta är anledningen till att jag inte lyssnar på radio xD. Har ni någonsin verkligen lyssnat på vad dom säger i det flesta radiolåtar? Det är helt obegripligt och sällan djupt xD... Men sedan så föredrar jag ju också metal och hård rock, så jag antar att jag kan vara lite objektiv x)-


De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag utmanar:  Ja iallafall Susanna ;D det finns inte så många fler som läser min blogg och inte blivit utmande än ,D

Kommentarer
Postat av: Katarina

nu blir jag stolt över dig klappar på huvudet! haha :) det där med att du kan onödiga fakta om djur är verkligen sant, men jag tycker ärligt talat det är svincool och jag önskar att jag också kunde så mycket om någonting! ^^

2008-09-30 @ 20:55:15
URL: http://kattarinan.blogg.se/
Postat av: josefiin

wow, det här inlägget har jag missat! (dåligt av mig, jag vet) haha dom stämmer så bra ihop med dig. spec djurgrejen och det där med musiken. har verkligen en rad låtar du måste få höra texten på. :) kram

2008-10-09 @ 22:10:10
URL: http://josefinsipola.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...