Bara en lektion kvar :)

Nu är det bara en lektion kvar här i det numera snötäckta hala inte speciellt cykelvänliga Halmstad :). Ska bli så jäkla kul att träffa er alla igen! Kan inte alls vänta, nu vill jag bara hem :). Tur att hemlängtan kommer så här sent, annars hade det varit ett helvete :o

Idag har jag Sofia, Ann-Sofie och Petra varit ute i vid toftarsjön och på galgberget och letat insektsgnag i bark och ved. Faktiskt roligare än det låter :D. Vi flummade runt i snön och busade, sjöng disneylåtar och pratade stabiska. Stabiskan var riktigt svår att komma ur, och frusen blev man också :P. Men så skönt att vara ute och rasa av sig lite!

Hittade världens sötaste skor på Odium, (nya i sortimentet), påminner mig om Nightmare Before Christmas...
( Want 'em... (^o^) )


Måste förresten se den filmen i jul, världens mysigaste julfilm :D. Nån som är frivillig för filmkväll? :o



Bara en lektion kvar i skolan och sen på lördag bär det av hemåt igen för att göra Boden farligt xD
Längtar! :D

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ska se den på min julbio! så kom till mig!!!!!

2009-12-18 @ 18:37:34
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Filmkväll?:) Of course! Anytime:) Och jag längtar jag med, lööördag!^^

2009-12-19 @ 00:37:47
URL: http://soderstromsara.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skorna var ju hur grymma som helst!

2009-12-21 @ 01:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...