Sju dagar kvar :D

Igår var jag på Bio med Charlotte, Sofia och Petra och såg Zombieland. Svart humor, Zombiekladd och en lagom dos ironi, (Horror Comedy) = En riktigt bra film! Bra soundtrack också!



Idag var jag tvungen att dra mig till Ica maxi för att införskaffa plastformar för att göra isbitar som jag kan suga på när jag känner att läpppiercingen är lite svullen. Hittade jättesöta formar som gjorde hjärt, donut och stjärnformade isbitar ^^

Såg förresten det sötaste paret någonsin på Ica maxi  när jag var där idag idag, dom måste ha varit i 40-50 års åldern, kvinnan hade grönt hår, mörkgrön skinnrock, dr martens och en svart huvtröja med kattöron på och mannen såg ut som en old school rocker med axellångt tjockt blont hår och helskägg. Bara ett ord = Awesome! Dom gav mig hopp för mänskligheten :D

Sedan när jag kom hem fann jag mig själv med att sitta och nynna "nom nom nom nom nom" när jag åt på vörtbrödet med russin som jag också införskaffat från Ica Maxi. Och det måste väl vara ett bra betyg om något :D

Kan för övrigt säga att jag nu införskaffat biljett inför hemvändarkvällen på farmen, det ska bli jättekul att komma hem och träffa er alla igen! Bara sju dagar kvar nu, jag har faktiskt börjat packa lite så smått. Jag hoppas för tusan att ni har lite snö till mig för det här går ju inte för sig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...