Don't judge a book by it's cover :)


Helt klart en ny favoritfilm, tackar Sofia :D.

Tim Curry är ju för jäkla snygg i den här filmen :D

The Rocky Horror Picture


Inte annat än att man blir lite sugen på ett par asfeta glittriga platåskor xD



Jo så då har man överlevt julafton och juldagen.
Jättemysig jul med julfrukost hos pappa och sedan bar det iväg till Mamma i piteå för kalle anka och aldeles för mycket mat. Kvällens sällskap utgjordes av Susanna, André, Simon, Moster, Mamma, Ulf, Isabell, Frida, Olle, Mormor och såklart Kelvin :D. Jag fick många fina julklappar, bland annat två mattor som jag verkligen tyckte om men det ska bli intressant och se hur mycket jag får med hem xD. Och även ett paket med hästskoräkor som jag fick av Susanna :D.
Sen fick jag en massa andra bra saker, till exempel en stickning av Mamma och Moster, så nu är det bara att börja, ska sticka mig en mysig cape/bolero till att börja med :D
En riktigt mysig jul på det hela taget, blev bara kallad satanist en gång XD.. Av min fasters man när vi lämnade av Farmor i Sunderbyn xD. Att folk ens orkar bry sig hur man ser ut :D

Och juldagen då, väldigt mysig förfest här hemma i björns och sedan in till farmen för att få träffa många gamla bekantskaper. Bland annat Hannah som fick mig att lova att komma på House of Metal i mars. Ska se till att ta mig dit :D.



Gick in och kollade vad en tvådagars biljett kostade och började asgarva och kände mig som de två metal killarna i Little Nicky när jag utbrast: "Metal!"



Biljettpriset för två dagar var nämligen 666 kr... Fan vad jag älskar Metal :D



Har förresten införskaffat en mini tiara till nyår xD... Awesomeness ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...