House of Metal... Nedräkning......... Gah, vill åka nu D: ....

Åh, jag kan knappt vänta. Två veckor till? Suck.... Men jag kan ju alltid roa mig själv med att irritera er med information om House of Metal som ni inte ens är speciellt intresserad av.... ,D

Det kommer ju väldigt många bra band, men de jag ser fram emot mest är nog:







The Leper Affinity - Opeth


Haha, åh jag älskar hans dialekt när han pratar engelska xD. Det märks att han är från Sverige.







First Date - Danko Jones


Haha, älskar den här videon xD... Vad är det med vampyrer nuförtiden dom är ju över allt xD. Det som är bäst med videon är att man faktiskt kan höra att han sjunger med huggtänderna på, han läspar lite liksom xD







Twilight of the Tunder God - Amon Amarth


Metal + Vikingar + Asatro = It works mate! xD







Bring Me Everyone - Mustasch


Älskar den här låten, får mig verkligen att må bättre ibland xD. Haha jag äälskar också att sångarens namn är Ralf...
Vem heter Ralf? xDD







Bullet Hole - The Haunted



Mycket bra låt, the Haunted var ju även på Nordic rage för övrigt. Svinbra var dom! Hoppas bara att dom inte häller vatten på mig som dom gjorde då, ni skulle ha sett mitt hår Dx...
Haha good times.... XD



Åhh, jag kan knappt vänta, jag är supertaggad och det är två veckor kvar xD. Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge heter det ju, jag tvivlar. Fast det är väldigt skönt att ha ngt att se fram emot, då blir all annan sörja lite lättare.



Åh jag älskar Nemi xD



Någon som har en sådan där nackkrage? xD




Förresten måste bara hata dagens datum xD...

Bring Me Everyone - Mustasch

"And I can´t stand to see
You happy people smile
Cause I´m a killer
I would love to make you cry

Bring Me Everyone
I need to hurt someone"

Kommentarer
Postat av: Katarina

haha ja, har väl inte så mycket att säga om de där banden.. haha men jag är avundsjuk att du ska få fara och se de du gillar! åh, finns inte mycket som slår en riktigt bra spelning :)

ps. din blogg har aldrig varit så snygg som den är just nu med den nya headern ;)

2009-02-15 @ 10:25:26
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...