Late Night

Alltstå att plugga på en helg är inte mänskligt, ändå gjorde jag det tills aldeles nyss. Men ja det är bara så att jag pluggar bäst på kvällen, undrar varför. Jag drygade också ut tristessen med att äta godis, lyssna på Deathstars nya album (otroligt bra, jag är väldigt nöjd) men också med att träna på att Growla.

Japp, jag vet, man måste förstärka sin feminina sida ibland. Det kändes rätt.
Haha, om jag nu ska vara seriös i några sekunder så kan jag väl säga att det är väldigt svårt men att jag hade otroligt kul när jag tränade på det, jag passade på när pappa inte var hemma xD. Jag fick lite ont i halsen och nu är jag grymt hes, men det ska man egentligen inte bli när man hittat den rätta tekniken. Jag fick iallafall fram några halvdana growls, svinkul alltså xD... Fast det kanske inte var en så bra ide att börja med det när man  är sådär lite halvförkyld xD

Så nu har det kommit ut albumet Night Electric Night och jag tänkte dela med mig av det, vad ni än nu tycker om det xD.


Mina favoriter just nu är Death Dies Hard, The Mark of the Gun and Babylon.




Kommentarer
Postat av: Sara

Growla? Skoldatorerna är skit, jag har fått damp på dem två dagar i sträck nu!:/ Och nu ska vi ut på lördag och ha det kuuul! XD Rättskunskap är alltid roligt^^ Även om jag inte fick en bänk den här gången, för att vi var så många, men som sagt vad gör det när man har annat att tänka på......?:D

2009-02-04 @ 14:09:10
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...