Nu bär det av ;DDD........

Haha hittade den här trailern på youtube xD.



Jag älskar Scrat! Det kan aldrig få gå bra för honom xD



House of Metal imorgon <---------- Det finns inte nog med utropstecken!!!!!!!

Alltså har packat i princip sedan jag kom hem, men eftersom det är mej vi pratar om så kommer jag antagligen att glömma någonting viktigt. Jaja det går väl som det går. jag kommer inte att kunna sova!!! Jag är supertaggad, som ni kanske märker av alla utropstecken. Först House of Metal och sedan är det lov, kan det bli mycket bättre?..
Ja kanske lite jag hörde att Marduk ska komma till Kulturens hus den 14 mars :P... Alltid bra med saker att se fram emot ;D...

Men nu är det imorgon vi pratar om ;D.... Jag tänkte dela med mig av en låt från varje artist jag ser fram emot att se:



Haha, nu ska jag gå och lägga mig xD... Jag tror ni kommer att ha det rätt skönt utan mig i skolan xD
Jag hoppas ni har kul, för det tänker jag ha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...