Två veckor...

Jag inser at jag inte bloggat på ett tag nu, ledsen för det... För det finns ju så många som läser min blogg xD.... Men eftersom att Lysholm har klagat över att jag inte uppdaterar min blogg nog ofta måste jag väl göra det xD... Det var faktiskt kul att höra, inte visste jag att du läste den så flitigt :D.
Men seriöst Sara, Cyberspace är i princip oändlig, du måste kunna hitta på fler saker att göra där ute också, förutom att läsa bloggar xD


Lyssnar just nu på: Dusk and Her Embrace - Cradle of Filth



"Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone"

Jag älskar deras texter, dom är så otroligt genomtänkta och poetiskt skrivna.



För ett tag sedan så klagade jag på mina armvärmare, dom randiga med snörning och band alltså. Jag sa något i stil med att jag brukade stoppa in banden för att de är jobbiga, och att det blir liksom för mycket. Så här i efterhand kan jag tänka mig varför jag fick sådana underliga blickar.

Vilket efterhand fick mig att associera det till ett Friends klipp med Rachel och Joey.



RACHEL: "No no, 'cause mayo, that would make it gross."

Ja lite så blir det ju... "Jo, för de där extra snörena skulle göra att det blev för mycket"... Det kanske var den blicken jag fick xD



Jag är överlycklig över att Scrubs har börjat igen ;D.
JD har fortfarande sina galna dagrdrömmar och jag assoccierar till dem mer än vanligt ;D... Jag älskar den här biten:

JD och company ska försöka bli av med den nya Chefen och försäker tänka på bra sätt att bli kvitt henne. JD's är det bästa xD:



How to get rid of any woman xD... Åh jag älskar JD. Hans tankar är så självkritiska. Jag känner igen mig xD



Men det var allt för nu, jag återkommer troligen imorgen med en lång redogörelse för House of Metal.
Jag är supertaggad!

Bara två veckor kvar!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej jag fattar vinken ;) Men det får bli skärpning från och med nu Matilda, du vill väll inte att jag ska dö av tristess?

2009-02-13 @ 22:06:27
Postat av: Katarina

haha om lysholm har sånna klagomål kanske hon borde skaffa sig en blogg hon också? ;) Eller har hon en redan som jag missat månne? :O

men jag håller med henne, du har varit dålig på sistone ; )

2009-02-13 @ 23:56:15
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...