.... ;/

Ett nytt år, man blir äldre helt enkelt. Det är inte många saker som gör mig så glad som Monty Python sketcher nuförtiden. Jag tänkte dela med mig av några av mina favoriter.

Gangs of old ladies, attacking defensless fit young men

(Jag ska så bli en sån xD)
.... Make tea not love!

Village Idiots that play a vital role in modern rural society

(Det är ju bra och veta att det behövs sådana som mig också xD)
...Wowrking on special training equipment designed to keep him silly...

Mr F.G. Superman has a hidden identity! (Bicycle repair man)

(Jag bara älskar hur de vrider på saker och John Cleese som får raseriutbrott)

Stoning - från filmen Life of Brian

(Haha, jag bara älskar alla kvinnor som klätt ut sig till män för att få gå på stening xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...