Night Electric Night

Japp nu har jag gjort en ny blogg layout. Jag har ju inte ändart den på evigheter, inte ens till jul och nyår. Jag borde skämmas xD. Nä nu fick det bli en ny look helt enkelt. och eftersom jag är längtar galet mycket tills deathstars nya album kommer ut om sex dagar fick de vara med i min banner ;D.

Det är bara så kul när ett riktigt bra band kommer från sverige, jag älskar helt enkelt deras låtar och framför allt sångarens röst. Och om ca sex dagar släpper de sitt nya album "Night Electric Night". Förhoppningsvis blir jag inte besviken, jag har hört en av deras prewiew låtar och den är väldigt bra. Förhoppningsvis håller hela skivan samma kvalitet ;D.



Eftersom det är ett svenskt band spelar de faktiskt här då och då, men nu är bara frågan vem ska jag ta med mig? xD.. Haha, jag får nog åka själv :P.



Nej men nu ska vi lösa det här, ni får helt enkelt ta och lyssna på några av deras låtar och börja gilla dem ;D. Tja eller kanske inte, man ni kan ju iallafall provlyssna lite, så ni vet vad jag pratar om :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...