Moahahahaha >:D

Såg en väldigt intressant artikel i tidningen häromdagen, alltså det är ju inte som att det var någonting jag ine visste men det är ju kul att resten av sverige också får veta.



Tryck på den för att läsa :D
I huvudsak går den ut på att smarta ungdomar har det gememsamt att dom alla lyssnar mest på metal.
Headbangers är smartast!

Moahahaha!!!!!!, jag visste det hela tiden >:D




Haha, och japp, balen, så himla kul :DD

Haha det finns så mkt jag skulle kunna säga att jag inte vet vad jag ska skriva.

Tack alla för att ni gjorde min dag så lyckad :D

och hit med alla bilder >:D!!



WOW - Marilyn Manson

"I had a dream
This one I feel the need to mention
I was happy for a while and I stopped being scared
And ashamed to say what's on my mind "


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, men s ä k e r t... XD Joo, balen var så kul! :D

2009-06-08 @ 17:50:56
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...