Good Life

Haha, som alla har maärkt har jag kanske tjatat om att hitta ett par svart/vit randiga strumpbyxor ett tag xD. Men nu behöver ni inte höra mitt tjat något mer för när jag inte hittade några i affärer här ute i riktiga världen beställde jag några från internet, och dom kom idag. Så ja, jag ska inte tjata något mer xD
 


Jag hittade till och med ett par som hade sådär lite bredare ränder precis somjag ville ha... Go me ,D
Haha hittade den här nyckelringen på samma sida, något för dig Kattis?





Jag älskar att Scrubs har kommit igång igen även om det sorgligt nog är sista säsongen.
Jag menar den balanserar drama och komedi på ett för mig mycket lagom sätt.

Man måste älska Ted xD



Lyssnade på lite gamla låtar som använts i Scrubs avsnitt häromdagen. det är många jag nästan hade glömt bort, men dom är fortfarande otroligt fina men jag antar att man associerar speciellt till dem när man sett dem i en serie på det sättet också.



Jag älskar speciellt låten:

Good Life - Francis Dunnery

Softly Now,
You owe it to the world
And everyone knows that you're my favourite girl
But there's some things in life that are not meant to be
I'm not meant for you and your not meant for me
Here's to our problems
And here's to our fights
Here's to our achings
And here's to you having a Good life
From Me
Good Life
Softer Now,
You owe it to yourself
And don't think that you will be left on the shelf
Cause there's someone for you and there's someone for me
Like me you'll meet them eventually
Here's to your lover
And here's to my wife
Here's to your children and here's to you having a good life
From Me
Good Life

Louder Now,
You've lost all your pain
You're married with children and happy again
And now I'm regretting the move that I made
Fatal mistakes are so easily made
Enough of my problems they only cause fights
Forget that I rang you
And promise you'll have such a
Beautifully happy and painlessly romantic
Good life
From Me
Good Life

Kommentarer
Postat av: Katarina

härligt du fått tag i dina strumpisbyxor ! haha och ja, HELT klart en nyckelring för mig ;) (eller kanske inte? jag är nog chokladsugen som det är utan att bära runt en nyckelring med choklad på... :b haha)

2009-03-09 @ 18:52:58
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...