- 30 Grader.... Nej men det är ju vårväder.

Japp så igår var vi på Minus 30 Grader i Luleå. Faktiskt kul över förväntan, man träffade lite kända ansikten och såklart många nya. Haha det är så himla skönt att få röja av sig lite XD. Vad ska jag nu se fram emot? Ja det kan man undra.

Haha ok eftersom jag och Co blev lite splittrade rätt ofta eftersom jag kanske inte ville se samma artister som alla andra så måste jag säga att det skedde ganska många "Matilda moments".. Det är mitt nya namn på de konstiga situationer som jag alltid lyckas hamna i. Jag tänkte dela med mig av ett "Matilda moment" från den här kvällen.

Okej så jag står och väntar bredvid garderoben på att de andra ska komma från Sugarplum Fairy.
(Jag övervägde där ett tag att tränga mig igenom folkmassan, men när jag såg väggen av blonda tjejer som troligtvis borde vara hemma klockan 11 och dessutom gav mig den här blicken: "O_o" så ändrade jag mig XD.)
Ja iallafall när jag står där så ser jag två killar som står en bit bort och säger något halvhögt "En till kollektionen" och sedan gestikulerar mot mig. (Ja, jag är helt seriös). Sedan så kommer de fram till mig och hälsar och skakar hand med mig. Sedan frågar den ena killen:
(Ursäkta mig, jag har ett uruselt minne och jag kommer faktiskt inte ihåg vad de hette, av många anledningar)

Kille1: "Fryser du om händerna?"
Jag: "Eh, nej"
Kille1: "Nä jag trodde väl det när du har dom där på dig" *Pekar på mina handskar*.
Jag: "Eh, jo.
Kille2: "Så vilka band ska du se ikväll då?"
Jag: "Jo jag har just sett Katatonia och ska se Marduk om ett tag"
Kille2: "Ja det syns faktiskt"
Jag: "Haha ja det kanske det gör :P."
Kille2: "Så du gillar arg musik?"
Jag: "Eh, haha så kanske man skulle utrycka det, men..." * De avbryter mig*
Kille1: Vi gillar mer musik om kääärlek och kääänslor". *Tänk er att han säger det med en sådan där smörig baladröst*
Kille 2: "Men vi måste gå nu, ha det bra."
Jag: "Eh, ok"...

Och dom lämnar mig där med den här blicken O_o....
Det roligaste var att så vitt jag vet så verkade dom helt seriösa XD. Jag hann ju inte ens säga att Metal faktiskt visst väldigt ofta handlar om kärlek och känslor... Jag drar till mig lite random människor tror jag XD

Och ja Marduk var väldigt bra, mycket röj, mycket bas, mycket trummor det gillar jag. Det ska kännas i kroppen helt enkelt. Hoppas alla hade en lika bra helg som jag ;D



Här är ännu en låt från Wednesday 13 - From Here to the Hearse.
 
Pågrund av att den sida jag använt hitills inte vill sammarbete så får jag nog börja dela med mig av låtar från youtube igen till jag hittar ngt bättre. och japp Wednesday 13 igen, jag tycker verkligen om deras låtar, jag äskar hasn hesa röst och halvironin i deras låtar :D



She's got a price on my head,
And that price is D.E.A.D. dead,
Another story of a love gone bad,
Now she wants me in a body bag.

I gotta get out,
Get out, get away,
A countdown to the end of my days,
And i know she ain't gonna stop,
Till i'm in the ground and starting to rot.

Hey now baby you're so strange,
And you like it that way,
How could something so beautiful turn out so fucking deranged.

Now baby wants blood and she wants mine,
Sending a shiver up my spine,
Things just well from bad to worse,
I guess it's all down hill now,
From here to the hearse.

She's got murder on her mind,
And somehow i'm first in line,
You tried your best to be the worst,
And now i'm living with this curse.

I gotta get out,
Get out, get away,
A countdown to the end of my days,
And i know she ain't gonna stop,
Till i'm in the ground and starting to rot.

Hey now baby you're so strange,
And you like it that way,
How could something so beautiful turn out so fucking deranged.

Now baby wants blood and she wants mine,
Sending a shiver up my spine,
Things just well from bad to worse,
I guess it's all down hill now,
From here to the hearse.

Hey now baby you're so strange,
And you like it that way,
How could something so beautiful turn out so fucking deranged.

Now baby wants blood and she wants mine,
Sending a shiver up my spine,
Things just well from bad to worse,
I guess it's all down hill now,
From here to the hearse.



Förresten fick höra av Elli att hon inte kan läsa min blogg för att den har för mycket bilder, musik och filmer på sig. Sorry :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Det enda man kan säga är: HAHAHAHAHA!!! XD

2009-03-16 @ 20:09:16
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...