Man bloggar för att slippa plugga


Hjälp jag har bloggat två gånger på sammma dag xD... Haha, förvänta er inte att jag fortsätter i den takten bara :P Antagligen så gör jag det väl bara för att få slippa att plugga :P.

Ska bli kul att se Marduk I helgen, har inte haft speciellt stor koll på dem förut även om jag hört några av deras låtar men nu kände jag mig tvungen att undersöka dem lite mer och många av deras låtar är ju otroligt bra :D.
Det är alltid kul när man hittar ny musik att lyssna på ,D. Och det gör ju dessutom det faktum att jag ska få se dem live mycket roligare ;D



Så här kommer Marduks Bleached Bones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...