Pyssel ~~<3

Sitter här och går igenom alla blommor vi ska kunna till duggan imorgon, och ja såklart så har jag som vanligt lite svårt att koncentrera mig. Speciellt som det har börjat klia extra mycket i mina pysselfingrar de senaste dagarna. Men det är välk som det brukar, man gör vad som helst bara man kan glömma bort att man måste plugga. Och om man dessutom har en massa roliga saker man skulle kunna göra så blir det ännu mer lockande.

Sitter också såklart och lyssnar på musik samtidigt, vilket hjälper, och stjälper. Ramlade över ett nytt litet mysband från Tyskland på vägen. Påminner mig om Charon, End of You, HIM och nästan lite 69 eyes, nostalgi. Lite sådär skönt mysig djup röst. Han kommer inte i närheten av Peter Steele från Type O Negative, men Peter är sorgligt nog One of a Kind.



Let us to your heart now
Let us to your soul
Deeper deeper deeper
But it's over and out
Oh let me finish it

And when it all ends
I touch you
And when it all ends
I give you all
Be mine and be higher
And swallow all you need
And we will die for us

For that time it is gone
I hate you my dear
Faster faster faster
Shall I beg for you not
But what else can I do

And when it all ends
I touch you
And when it all ends
I give you all
Be mine and be higher
And swallow all you need
And we will die for us

I have you in my heart now
Let a tear for our end
Sooner sooner sooner
Let us beg for us
End

--------------

På tal om musik så måste jag säga att jag är otroligt besviken på Wednesdays 13's nya band Gunfire 76, vad fan är det här?!!!



Ursäkta mig men om han inte sjunger om blod, mord och zombies så är det värdelöst, lamt wednesday, lamt...

Sähär ska det låta:



A bullet in your head is how I want it
Your body on the floor -- a Kodak moment
You're a waste of air and a waste of space
I want sharp objects to fly into your face
I hate you now more than I ever did
I wanna kill you, dig you up and do it again
I want a car to run over your head
Put it in reverse and do it again

I would be lying if I said that it wasn't true
I only want bad things to happen to you
I want bad things to happen to you
I want very bad things to happen to you

It would be really great if you drowned in a lake
Or put a bag over your face and watched you suffocate
I'd celebrate at your wake, I'd bake myself a cake
'Cause you're my favorite person that I love to hate
And you're the reason that murder should be legalized
If it was, you'd be dead and in the ground by five
Just in case I forgot to say --
I hate you motherfucker in the very worst way

And I would be lying if I said that it wasn't true
I only want bad things to happen to you
I want bad things to happen to you
I want bad things to happen to you
I want very bad things to happen to you

--------------------

Tryckte faktiskt på ett par byxor med inspiration av den här låten, om jag skulle ha sålt dem i butik skulle jag ha kallat dem Wednesday 13 tribute pants, men jag vet fan inte om han förtjänar det nu. Det enda man kan hoppas på är att Joey Jordison lämnar slipknot eller att bandet upplöses så att dom kan göra ett nytt album med Murderdolls.



Jag skulle gärna ha tagit ett kort på byxorna men min kamera suger xD

Jajamensan har faktiskt pysslat en hel del de senaste dagarna, Panduro, yay. En sak jag är ganska nöjd med är att jag har lyckats lära mig att göra satinrosor, det kan bli farligt eftersom jag älskar rosor och kommer att vilja stoppa dem på så mycket kläder och det finns ju gränser. Men i och för sig, vem fan bryr sig :D haha.

Har också fått mina grejer som jag beställde, kan inte säga att jag ångrade mig :P. Toppen var jäkligt snygg, jag lyckades välja en bra storlek och nu råder inget tvivel om vad jag ska ha på mig på fredag. På Fredag fyller nämligen Sofia och Petra år (Grattis i förskott! :) )och då blir det möjligtvis utgång. Vilket jag röstar på eftersom jag är grymt festsugen! Det är bara den lilla detaljen att jag bara är 19 liksom Petra och att vi inte kommer in när det är 21 vilket det verkar vara på väldigt många ställen , men vi hittar förhoppningsvis något ställe där det är 18 :D

Nej men nu vet ni vad ska jag faktiskt göra något nyttigt, som sy rosor till mina nyinförskaffade sockar, hehe.

Kommentarer
Postat av: Katarina

jasså, du pysslar på du matilda.Men det brukar var så att man blir överdrivet kreativ när det är prov/dugga på gång ;) haha hoppas allt är bra med dig iallafall! kramar

2009-10-13 @ 22:52:23
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...