Resan hem är bokad :D

Var och lämnade igen en film på hemmakväll igår (Det blåste som f-an, värre än vanligt, inte värre än idag dock, idag har det varit riktigt orkan, man bara flyger omkring, ja iaf..), försenad var den också, mig i ett nötskal. Men kassörskan var så snäll att hon sa att det gjorde inget. Det var en ganska liten sak av henne att göra men jag blev så himla glad, tur att man blir nöjd lätt :).

Men det som egentligen är hemskt är att jag alltid blir lika glatt överraskad när människor jag inte känner så bra men som jag pratat med några gånger faktiskt kommer ihåg vad jag sagt nästa gång jag pratar med dem. Jag blir alltid lika glatt överraskad, det är faktiskt riktigt hemskt xD... Folk lyssnar tydligen lite på vad jag vräker ur mig, om det sedan är bra eller dåligt kan man i och för sig ifrågasätta eftersom jag inte har förmågan att tänka igenom saker innan jag säger dem.

Tänkte förresten säga att jag nu har bokat resan hem, resan tillbaka är inte bokad än men vi vet inte riktigt hur det ser ut där efter jul så den får vänta. Jag och Sofia fick ringa till Sj och boka på telefon för det känns ju totalt hjärndött att vi inte skulle åka tillsammans eftersom hon bor i Umeå och jag i Boden. Så nu har jag sällskap nästan hela vägen hem också  vilket gör det ungefär tusen gånger roligare :D
Men iallafall så kommer jag att anlända i boden den 20:e december klockan 10.50... Jag förväntar mig att hela Boden möter mig på stationen helst en hel välkomstkommite med pukor och trumpeter.... Eller nja, hellre en elgitarr och ett trumset om ni har det. Och ja, självklart ska jag på farmen på juldagen, det är tradition...
Ehe, ja hur många år har man kommit in där egentligen...



Måste säga att jag fortfarande är lite lack över att jag missade Nordic Rage på Farmen... Gah... Hoppas dom hade kul där iallafall... Fast hur skulle det ha gått till utan mig.... (<---- Börjar inse hur stroppig jag är... xD... Man får väl skylla på att Halmstads stroppiga människor smittar av sig, ja det finns faktiskt ganska många, inga i min direkta närhet som tur är :P)... Nä men det verkar ha varit riktigt roliga band iallafall, om man delar samma vision som jag och Cartman när man pratar om trummor...

Jag kunde tyvärr inte stoppa det här direkt på min blogg men här är länken, han är så klockren xD

http://www.southparkstudios.se/clips/sp_vid_151632/


"You can't just hit a drum you have to beat the shit out of it" :D...



Har faktiskt fått otroligt mycket gjort idag, vi var in till skolan på morgonen och gjorde projektarbete, sedan har jag städat (<--- Mitt rum såg ut som om en ovanligt stor atombomb exploderat där, haha ja värre än vanligt). Så förhoppningsvis får pappa iväg mina grejer imorgon så jag kan göra iordning mitt rum på riktigt. Sedan har jag tvättat alla mina kläder, fy vad mycket kläder jag har... Sen gjorde jag matlådor också. Känner mig riktigt nöjd med allty jag fått gjort.. Egentligen skulle jag väl ha pluggat mer också... Men det fick vara :P

Och så har jag nog skämt bort mig ganska friskt idag också, jag beställde smink från angelclothing och så "råkade" det slinka ner en skitsnyggt top också :P



(... Om jag ska vara helt ärlig så slank det ner ett par söta knästrumpor och en liten väska också....)
Men nu ska vi inte prata mer om det... Ehehe...

Sedan så har jag faktiskt också beställt ganska mycket småplock från Panduro... Gah, jag är ett pengasåll. Men jaja, det gynnar iallafall kreativiteten. Och det, det är ju bra. och dessutom, vem älskar inte Panduro? Sådana här kvällar saknar man sin symaskin och sitt staffli.


Ja jag vet jag är totalt hopplös, antingen skriver jag inget alls, eller löjligt långa inlägg som ni inte orkar läsa.
Jaja, ni Bodensare hälsa Boden från mig, det är ändå en ganska rolig liten stad :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh va jag längtar till du kommer hem!!!! du måste boka in en dag hos mig och komma och sova över så vi kan mysa en hel kväll!!!!!!!

jag vill oxå panduropyssla! men får nöja mig med tapetsering just nu!

2009-10-05 @ 08:02:05
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, men självfallet ska du få en hel välkomstkommitte;)(nedräkningen har börjat:D)dock lämnar jag nog trummorna hemma, för ärligt talat blir nog allt så mkt bättre på det viset;) haha. Kramar

2009-10-05 @ 14:27:33
URL: http://soderstromsara.blogg.se/
Postat av: Katarina

jag håller med, hur kan man inte älska panduro? ;) själv har jag just sytt en liten tavla och ska börja virka här någon dag i veckan. Ja jag vet, jag har åldrats typ 40 år sedan du såg mig sist ;) kul att hemresan är bokad! :D KRAM

2009-10-05 @ 20:17:10
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...