(^o^) ~~~~~~**-. Älvprinsessa .-**~~~~~~~ (^o^)

Så TBI:s gemensamma gasque med sagotema närmar sig. Så det var bara att bestämma sig för vad man skulle ta och klä ut sig till. Och ja först och främst ville jag vara något med vingar, för dom är so roliga att göra :D. De första jag kom opch tänka på var någon slags demon eller något i den stilen. Men sedan påpekade sofia att, ja fast ingen kommer ju att se någon skillnad xD... Och ja, det är ju sant. Så nu jävlar ska jag vara en älvpriunsessa, tänk rosa gräddbakelse med vingar och krona.

Något i den här stilen :)





Söta Sweet Lolita och Sweet Decora tjejer :D

Ja vi pratar hela baletten, Peruk, kråsskjorta, stor tyllkjol, krona, trollspö, vingar, knästrumpor, spetsstrumpbyxor, rosa halsband och armband, jag tror jag ska köpa lite godishalsband, i princip ett tusen hårassesoarer, de flesta med hello kitty, rosa väska med enhörning inuti osv får se vad mer jag kommer på.. Måste komma ihåg att köpa rosa hubba-bubba också. Som ni kan se så kommer det att bli ganska klockrent.. Och just det, rosa lösögonfransar också... Haha undrar om någon kommer att känna igen mig xD
Sedan var det ju frågan paraply eller trollspö? Men ja jag skulle troligtvis sticka ihjäl någon med paraplyet, så det blir nog trollspö, någon som har någon aning vars man kan köpa ett snygg trollspö, eller någon som har en ide om vad man kan använda som stomme om man ska göra sitt eget?

Ja, tentorna närmar sig med stormsteg, måste nog lägga det här projektet på is ett tag, inte för att jag kommer lyckas, men jag borde xD



Kommentarer
Postat av: Susanna

En helt vanlig tjock blompinne borde väll vara en bra stomme, sen virar du bara ett rosa sidenband runt och gör nå fint högst upp??

jag har oxå blivit inbjuden på maskeradpartaj:P ska nog ha min skönhetenklänning men vara sminkad helt i vitt å svart "beauty is dead":P

2009-10-18 @ 15:42:12
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blir nog perfa^^ Bäst för dig att du tar en massa foton; )

2009-10-18 @ 20:20:46
URL: http://soderstromsara.blogg.se/
Postat av: Katarina

KUL med maskerad! :D jag håller med sara - du får se till att ta massa bilder! Blir annorlunda att se dig i rosa ;) haha kramar

2009-10-20 @ 20:53:10
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...