It's going to be a good night.

Igår var det kåren som vanligt, och såklart riktigt asmysigt som vanligt. I kväll blir det filmkväll hos Anso och före det pizza på klackeruds. It's gonna be a good night :)

Snart är det också hjärtslag pågång och innan dess invigningen av overallerna, kommer säker att bli asroligt xD. Men kanske mer för tvåorna än för oss, men om man vill pimpa sin overall så måste den invigas så det är bara att köra.
Kan knappt vänta tills jag får börja pimpa min overall, har inhandlat ungefär ett ton tygmärken redan och fler lär det bli. Eftersom att dom flesta är bandpatches från mina favoritband så kommer min overall antagligen bli lite skräckinjagande... Thats how I like it :D

Tänkte också göra korsettsnörning i sidorna på den så jag slipper ha på mig bälte, byta ut lite fickor, göra lite egna patches och såklart en massa nitar, maskotar osv. Den kommer att bli awesome!

Påtal om kan knappt vänta. 26 dagar kvar till HoM!



Hittade den mest fantastiska sida på länge (Ja jag surfar ganska mycket xD). Ja iallafall en japansk sida med ofattbart vackra asoccearer, breathtaking.

http://ssnet.ocnk.net/product/193



Jag kan inte ens utrycka hur mycket jag älskade det här.
Det här är konst för min själ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Avslutar dagens inlägg med en underbar låt från Lacrimas Profundere:



And heal me
I didn't want to leave
I swear I did it all for you
I did it to you
For every pill which swallowed me in your sun
I burn in you every time
I thought It
But you aren't my earth
Let me burn in you baby
Or dive into my heart
So we will no longer get
What we deserve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...