Deadlygirlz

Har suttit hela kvällen med att försöka knåpa klart mitt cv, jörgel, det har ändå gått rätt bra och jag är nog relatiovt klar. Imorgon ska jag ringa till Lillemor och se om hon vill bli min referens och skriva lite personligare versioner av cvt till en del av de ställen jag ska söka jobb. Förhoppningsvis får man sig ngt litet jobb nånstans så man kan dryga ut studentkassan och spara inför sommaren.

På tal om att spara... Så har jag verkligen inte gjort det här i dagarna, men man måste unna sig saker här i livet ibland.

Igår beställde jag en underbustkorsett I lack från Deadygirlz (Deadlycash). Korsett frakt och extrakorsettsnören i rött (om man vill variera sig lite) kostade ungefär 1000 kronor, bilket egentligen inte är så mycket för en ordentligt stålbenad korsett men känns ändå som ganska mycket :P

Men så jäkla snygg så det får den vara värd, förhoppningsvis så lever den upp till mina förväntningar :D



På tal om att shoppa så har jag även beställt ett par lackshorts från KawaiiDesign som jag planerar att ha på House of Metal. Det känns alltid säkrare att ha på sig shorts än kort kjol i trånga publikhav och ja om jag nu lyckas placera mig längst fram så man får headbanga lite så är det ju också praktiskt om inte hela kjolen åker upp när man böjer sig ned.



Det syns inte så bra på bilden men det är lackshorts med fickor bak och dragkedja i sidan. Och för priset av 129 spänn pågrund av rea, seriöst hur skulle jag kunna låta bli att köpa dem?

För att inte tala om den här väskan från angelclothing...



En kistformad väska med ett pentagram på som har kedjor som remmar?!...
Och ett kors med nitar på?



Det är inte ens kul längre, sluta fresta mig :o...

Och ja jag måste börja acceptera det själv, jag är lite svartanist xD Men det är alla innerst inne :P

... Och ja nu inser alla varför jag behöver pengar och jag kan officiellt inte hacka på blonda tjejer som är materialistiska eftersom jag är materialistisk själv. Ja att köpa kläder i den stil jag älskar och sedan ha på mig dessa kläder gör mig lite lycklig :P. Fast jag tror det är ganska normalt.

On other news...

Det nya tee't jag köpte smakar billigt bubbelgum...
Blörg...


Kommentarer
Postat av: Sara

Man kan alltid hacka på blondisar;) haha. Och bubbelgumste är väl gott? :)

2010-01-26 @ 18:02:03
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...