Underbar gasque :D

Så igår var det TBI gasque med temat smaklöst, den bästa gasquen hittils måste jag verkligen säga!
Först var det förfest hemma hos mig med Sofia, Jod, Petra, Stephanie och Ann-Sofie. Jag körde lite godistema på drinkarna och körde Hallonsoda-Vodka, Piggelin och Turkisk peppar shots :D.
Sedan bar det iväg till kåren för TBI-gasquen, skitbra stämning och riktigt bra shower och spex. Helt enkelt den bästa gasquen hittils. Sen öppnade kåren och kvällen fortsatte med dans och kanske lite för mycket battery vodka XD. Jag ska inte ljuga jag var rätt på lyset, så jävla rolig kväll :D

Idag hade vi en lektion som började nio som jag faktiskt tänkte gå på, men när klockan ringde var jag nog väldigt trött för jag råkade trycka av larmet istället för att trycka på snooze, sen vaknade jag tjugo över nio, och då kändes det lite försent XD.

Tack allihopa för en mycket lyckad kväll :D



Nu när man fått sitt csn så har jag allvarligt börjat fundera på att beställa en underbustkorsett. Men det finns ju hur många snygga korsetter som helst, jag vet inte riktigt hur jag ska kunna bestämma mig :D



Så jäkla snygg tjej :D




Kommentarer
Postat av: Sara

Brabrabra med lyckade gasquer;) sen att man blir på lyset, tjaa det hör bara till;b haha. Btw så låter de där drinkarna lite farliga(för goda) xD

2010-01-24 @ 17:31:27
URL: http://soderstromsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar; haha joo men jag jobbar ju på det! ;D Så snaaart; )

2010-01-25 @ 19:15:26
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...