Wtf?


Kunde bara att jag måste dela detta med alla, alltså artisten Ari Koivunen..

Men kolla på honom, jag menar i vanliga fall kan det ju vara riktigt snyggt att en kille är lite feminin men det här är ju läskigt. Han är född 1984 for christs sake...




Att kolla på hans kort får mig efter ett tag att känna mig lite som en lesbisk pedofil XD

Hans röst låter imponerande nog som en killes dock... Han vann tydligen idol I finland för ngt år sedan...... Och nu ännu en gång påmind om hur mycket jag älskar finland :D



Men ja han var säkert det ultimata vapnet ser ut som 15 men är egentligen mycket äldre vilket gör att medelålders kvinnor inte behöver ha dåligt samvete när de dräglar över honom...

Eller ja.... Kanske någon att sätta upp i skåpet bredvid Peter Pan Kattis??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...