Drömmar

Ibland undrar jag om jag är riktigt frisk. Sedan tänker jag efter och inser att det var nog kört för länge sedan :D

Drömde sjukt mycket förra natten, men jag kommer bara ihåg två drömmar bra. Den första var en mardröm, jag drömde att en man som liknade The Mad Hatter jagade mig, tillslut fick fast mig och körde in en kniv i min bröstkorg, precis i mitten där den delar sig. Jag vaknade med ett ryck och i några sekunder kändes det som om kniven satt kvar, jag var helstirrig och sprang upp och drack ett glas vatten.

När jag lyckats lugna ned mig gick jag och la mig igen. Och jag drömde att jag vandrade i en rund öken omgiven av berg. Vinden i öknen blåste alltid åt norr eftersom det satt ett monster i en grotta där och försökte suga in alla i närheten.
Min fantasi är överaktiv xD

Jag behöver ett sådant där riktigt drömlexikon, eller en hjärnskrynklare XDD



Jag om jag hade varit med i South Park, vad tycks?



Gör din egen version här:
http://www.sp-studio.de/index.htm

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag älskar dina drömmar, så underhållande xD och nej, det är ju klart att vi aldrig varit riktigt friska^^ men å andra sidan, vem är det? :)

2010-03-23 @ 20:53:11
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...