Hemresa :)

Så ja, det blir av med en hemresa, jag far på lördagen härifrån vilket betyder att jag är i Boden på söndag morgon den 3:e och sedan far jag hem på måndagen veckan efter. Så drygt 8 dagar kommer jag att vistas i Boden. Skulle väldigt gärna vilja träffa er alla så vi får väl höras när jag kommer upp :D.

Ska bli skönt att se norrland igen, fast i och för sig är det verkligen sommarväder här nu så det är ju lite flummigt att åka norrut då. Idag har jag och Sofia gått runt en sväng på stan och bland annat kikat in i en urmysig medeltidsaffär, man kunde till och med köpa alvöron där.. Bra att komma ihåg till gasquerna framöver :D. Solen sken som satan, ingen tvekan om det, riktigt sommarväder, man kunde definitivt inte ha på sig jackan. Och sen var det förstås också obligatoriskt med inköp av glass :D

Folk stirrade på mig mer än vanligt, kan bero på att jag hade min lackkorsett på mig och att den nu inte doldes av jackan eller så är det bara våren helt enkelt xD.

Vi syns den 4:e :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...