House of Metal 2010!!

Idag har det inte blivit mycket plugg, men jag har iallafall tillbringat min tid med att ta en mysig fika på nyhems cafe med vännerna och har skrivit klart mitt cv, imorgon blir det ut på stan och söka jobb :)!. Nu sitter jag bara här och längtar till HoM 2010! Astaggad, och det är ju bra :D

Tänkte radda upp de band som jag ser mest fram emot att se, inte för att ni egentligen är intresserade av det utan mest för att det är roligt för mig själv att läsa sen nästa år. Det var sjukt roligt att läsa mitt eget inlägg från förra året, gjorde mig ännu mer taggad :D

So here I go!!!






Kan sammanfattas med:








(Necrophobic)








(Marduk)





Hoppas dom är lika bra som när jag såg dom I luleå, förhoppningsvis lika bra röj också! :D



















Det var några av de band som jag ser fram emot mest. Jag älskar er killar! :D

Ord kan inte beskriva hur awesome min helg kommer att bli!
Good things come to those who wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...