Syndat lite :P

Haha nu har jag syndat lite och beställt en kavaj från HM, men den är ju så jäkla snygg och jag har kikat på liknande kavajer i något år nu. Och dessutom har fick jag förutom den 100kr rabatt som är på alla HM's kavajer just nu även rabatt för att jag började prenumerera på deras nyhetsbrev, så den slutatade på under 200 spänn, och det kan det lätt vara värt :D. Can't wait until I get it :D
Jag provade den på stan för att se vilken storlek jag skulle beställa och kan med glädje säga att en 36 passade mig utmärkt, vilken underbar känsla :D


Väldigt lik jackorna från Blacklist som jag har varit sugen på rätt länge, med den skilllnaden att den inte kostar 600 spänn plus frakt :D

Ikväll blir det att städa för att kanske för en gångs skull verkligen få ordning på mitt leverne xD. Och så blir det nog till att pyssla ihop grodhalsband för att matcha min nya grodbok som jag införskaffat. And as we all know, I löv frogs :D

Har också börjat spana efter ett parasol till i sommar, det börjar bli rätt soligt nu :P... Om jag känenr mig själv rätt lär det bli något med spets och lack, ska se vad jag kan hitta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...