Beloved Enemy

Och så sitter man här, kvällen innan sista tentan för den här gången. Hoppas det går vägen :D. Har faktiskt ingen ångest just nu, man får bara vänta och se helt enkelt. Och nu sitter jag här och insuper musiken från ett band jag ramlade över bara här i morse. Bandet heter Beloved Enemy, bara där kan ni väl förstå att jag skulle gilla dem XD.

Nej en man med underbar röst nästan i klass med Peter Steele som sjunger i ett band som liknar Rammstein i en del låtar. Någon slags Industrial Gothic Metal skulle jag vilja säga... Men som jag brukar säga, det är inte viktigt vad det är, det enda som betyder något är att det är bra :)






Och sist men inte minst, Virus Undead en låt med fullkomligt underbar text!



Damn you get out of my head
You are my endless disease
Die if you can, if you please
Help me, she lingers on and on
Now death ain't so bad
My virus undead...



Underbart, och som jag sa i min status på facebook.

Jag önskar att musik existerade i flytande form, då skulle jag kunna injicera den rakt in i blodet.

Lycka till till mig och alla andra imorgon på tentan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...