Dagens I-lands problem...

Hmmm... Sitter här och funderar över om jag ska se till att ta mig hem vecka 14, vi har inga lektioner den veckan och det vore så kul att träffa er alla :D. Ska bara se lite hur det blir med kostnader och eventuellt jobb, men jag vill hem litegrand :) Vi får se, jag ska kolla upp lite saker och sen bestämmar jag mig imorgon.

På tal om det, jag har fått en otroligt lust att göra något funky med mitt hår. Men jag vet inte vad, det finns alldeles för mycket att välja på :/

Rött hår, vitt, burgundy eller gud förbjude rosa hår... Det är inte mitt fel!!! Det är Adora Batbrats fel, hon smittar av sig!



Eller kanske röd lugg eller underhår i annan färg.


'
Eller kanske ta och skaffa dreadfalls, clip in dreads eller stoppa in syntetiska dreads.



Hmm, livet är så fullt av problem, och det är ett faktum att jag nog måste bleka håret innan jag färgar det, och undrar hur det skulle gå. Det är fördelen med dreadfalls, jag skulle kunna ha det utan att egentligen färga håret någon annan färg alls....

Nej som sagt livet är fullt av problem...

By the way, den här tjejen är så jäkla frän :D



By the Way x2...

När jag kikade runt på dreads så hittade jag de här killarna, ett band med influenser från Industrial, Cyber, Electro och Black Metal... Very, Very Intresting, Indeed...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja ja ja, du ska komma!!:P tänk på djungelvrålen;) haha. Rosa hår?? Rosa hår Matilda?? Nonono :)

2010-03-24 @ 20:08:02
URL: http://soderstromsara.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha det var bara en tanke XD.. Jag skulle nog aldrig förmå mig själv att färga det rosa xD

2010-03-24 @ 20:59:55
URL: http://incidere.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är klart:P sen när har jag dåliga tankar? ;)haha. Vilken tuur, för det får du inte^^ längtar till den fjärde!! :D kram

2010-03-26 @ 15:18:54
URL: http://soderstromsara.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, säg inte att jag inte får, för då måste jag göra det av princip XDD... Ja vi syns den 4:e :D

2010-03-26 @ 16:38:07
URL: http://incidere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...