Mr Floyd, Sigrid och Jan-Olof

Här kommer lite bilder på fler saker jag har gjort :D.
Två galna kaniner, mönster finns här, den röda heter Sigrid och är till mig själv och den gröna heter Mr Floyd och är numera Jods. Han behövde en maskot i lastbilenoch jag gjorde en mer än gärna :D. Jag har även lovat att göra en fisk till Nathalies overall :)



Sedan har jag ven gjort en pumpa som jag döpt till Jan-Olof, mönster finns här. Jag kom på att jag har varit väldigt dålig på att döpa mina skapelser så här kommer en lista på de jag inte hade döpt än:

Den rosa enhörningen: Harald
Djävulen: Melker
Alien Voodoodockan: Valter
Mini Totoro: Gerd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...