Game of Thrones...



Älskar serien Game of thrones.. Jag har redan sett igenom den två gånger under loppet av två månader men jag är redan sugen på att göra det igen :D.
Måste ta och införskaffa böckerna också.. Köpte dock allihop åt brorsan i födelsedagspresent när jag var hemma... Får åka dit och sno dem när han är klar...

För fantasy nördar kan jag rekommendera den för att den innehåller fantastiska unika karaktärer och är en serie i samma kvalitet som Sagan om Ringen. Fast ändå så otroligt olik så mycket fantasy.

För er som tycker om psykologi och människoöden kan jag också rekommendera den då den innehåller många starka komplexa karaktärer som även känns väldigt riktiga..
Många starka kvinnor också.. (Sara.. Se den!!)



Den är dock ganska burdus och inte alltid worksafe så att säga. Men det ökar bara på hur bra det är, det gör det mer verkligt..

Och btw för er som bara vill kolla på snygga killar så kan jag också rekommendera den :P



Så bara se den helt enkelt!!



Uhmm.. Och just det, hittade lolpics med Game of thrones här om dagen... Fick mig att skratta riktigt jävla mycket... Och det är bra :D




Also:

http://chzgifs.files.wordpress.com/2011/06/takethatprincedouchep1.gif


(Det var lite för stor fil för min blogg)

BWAHAHAHA! :'D

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså, seriöst- vad har jag missat?! Den verkar ju alldeles bra för att vara sann;D Bra att du uppmärksammar mig Matilda:) Ngn gång får vi ta och titta på den tillsammans! Kram

2011-09-01 @ 10:02:10
URL: http://soderstromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...