Olds..

Kom just på att jag har länken till världens mest underbara sida där man kan göra så att kort man har tagit ser jättegamla ut... Och det var så jag slösade bort en eftermiddag :D

http://labs.wanokoto.jp/olds




Allt ser awesome ut när man har använt det där verktyget - love <3



Jag och Jod ska förresten dra till Göteborg i helgen och shoppa och gå på skumma klubbar, yay!
Ska bli riktigt kul att göra något kul helt enkelt. Bara att få åka någon annan stans ett tag är ju skönt och sen att man får vara i en så rolig stad med trevliga människor är ju aldrig fel :D





Kommentarer
Postat av: Susanna

HiiLen.blogg.se anordnar 20 tävlingar under tre veckor! var med och vinn massa härliga priser! jag är med och tävlar om ett mineralsminks kit från Tikei!

Kramar!

2011-08-25 @ 19:22:28
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...