Hellsing





Alucard från Hellsing måste helt enkelt vara den ultimata definitionen av Delightfully Deranged.




Såklart så kände jag att det var min plikt att indoktrinera mina syskon med den fantastiska animen Hellsing. Och eftersom att dom är awesome och släkt med mig så älskade dom den... Min lillasyster erkände till och med att hon tyckte att Alucard var snygg... (Mission complete)... Det är som att vi är släkt eller något.

Så jag tänkte bara dela med mig av några av hennes underbara uttalanden om denna serie. Min lillasyster är så grym!

Matilda: Om man är mörkrädd kan man alltid intala sig själv att om ett monster kommer och försöker döda en så kommer Alucard och räddar en. Och då blir man ju nästan besviken om det inte kommer monster och anfallar en.
Frida: Ja precis!
Matilda: Fast han verkar ju bara rädda polisflickor så då kanske han inte räddar en i alla fall.
Frida: Fast då kan man ju bli ond och döda lite människor så kommer han dit ändå.
Matilda: Ja fast då dödar han ju en?
Frida: Ja men om man nu ska dö så ska det väl vara Alucard som dödar en ändå?

Matilda: Men det är ju lite konstigt att man tycker att en tecknad person är så snygg egentligen.
Frida: Men det är ju bara som att 1+1=2. Det är ju självklart! Fast han är snyggast när han har mycket kläder på sig!

Matilda: Det är inte så många människor som är så konstiga att dom tycker som jag.
Frida: Det ligger i släkten...

Min älskade lillasyster!

Och nej, jag ska inte förstöra henne för mycket, men det vet ni nog redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...