Mys!

Håller på att buda på lite cameos från E-bay... Varför finns det så mycket fint i världen som man vill ha?... Man är ju materialistisk som få :P

Nä men det är dessa jag ska försöka vinna i alla fall, så vackra!



Frågan är väl nu vad jag ska gör med allihop. Fast egentligen så är väl frågan: Vad ska jag inte göra?



Sitter här dagen efter en väldigt lyckad och mycket trevlig tjejkväll. Vi skulle egentligen iväg på mingel med vårat program men vi hade så trevligt att vi stannade hemma :P

Så det blev en trevlig kväll i min lägenhet med bra musik, mycket skitsnack och allt mitt vin är numera oexisterande... Och det är även min vodka XD

Så idag blir det en lugn dag med en massa fin mysig musik, ljudböcker, bakning av sockerkaka och kanske till och med läsning av kapitel i våran kursbok "Förändringar under ytan". På det hela taget så låter det faktiskt mer som en psykologibok än en bok om havet XD
Förhoppningsvis så blir det lite regnigt och dåligt väder sen så det blir ännu mysigare att mysa och så att jag får en riktig anledning att tända ljus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...