Shoppingglädje

Ja varför blir man så glad av att köpa saker?... Det är ju så otroligt löjligt.
Men jag klagar inte, jag kände mig väldigt nere imorse. Men jag hade lovat att åka till stan med tjejerna så jag hasade mig upp och gick till Nathalie för att åta fisksoppa som blivit över sedan igår till lunch. Där dog jag lite på hennes soffa och sedan bar det iväg till stan och vara smakråd åt Stephanie som skulle titta på glasögon.

Men sedan började det lossna, trots lite yrsel som jag botade med en cola.
Jag hittade en spillbit mörkrött sammetstyg för 10 kr
En underbar liten hårklämma i snirkligt guld för 5 kr
En liten svart kudde med spets för 30 kr
En blank svart skjorta med ränder för 10kr
Ett par shorts till italen för 30 kr
Och ett par viktorianska skor i storlek 39 för 60kr.

Lycka kostar 145 kronor för dem som undrar...
Prylgläde är antagligen inte hälsosamt, men... Jag klagar inte över att vara glad helt enkelt :P

On another note, hösten är här :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...