Yaoi

När jag har tråkigt så är alltid mitt självklara val att se en kostymfilm. Men om jag är less på kostymfilmer eller inte orkar med den långsamma stämningen så vänder jag mig alltid till någon suspekt anime eller manga.

Speciellt animeer som handlar om två killar som blir kära i varandra (Shounen-ai eller Yaoi)... Och nej jag vet inte varför just detta bara är väldigt vackert enligt mig. Det är alltid så mycket som går emot dem, men det ordnar sig alltid i slutet, precis som kostymfilmer. Sen är det ju aldrig fel att sitta och glo på utsökt animerade bishonen heller, men det är aldrig som att jag vill ha dem för mig själv. Dom tillhör alltid varandra.

Oftast så är dom såklart väldigt orealistiska och fåniga. Men ibland är det skönt att se på något sånt för att nollställa sitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...