Rawr!!

Har en fruktansvärd PMS nog den värsta hittills. Jag vaknade till och med upp förbannad :P...
Det är så fruktansvärt underbart att vara kvinna ibland. Att först i flera dagar lida av allvarliga personlighetsförändringar som inkluderar ilska, irritation, depression, mental sårbarhet samt fysiska åkommor som ont i magen, illamående huvudet och ryggen samt av någon konstig anledning öronen?...
Och allt detta är bara uppvärmingen inför smärtor som likviderar dig i flera dagar... Yaaay!!

I brist p
å mer ord så låter jag den här serien tala för sig själv.


Stor version, om den andra inte funkar:

S
å vad gör man då för att försöka muntra upp sig själv, tja jag använde mig av Spotify för att försöka hitta artister liknande sådana artister jag gillar för att se om det kunde hjälpa mig hitta nya artister...
Det gick faktiskt rätt bra :)
Alla jag hittade och gillade var tyska av n
ågon jävla anledning, det är inte annat än att man får sitta här och känna sig lätt att räkna ut... Om bandet har en manlig sångare med fin mörk röst som sjunger melodramatiskt om hjärta, smärta och allmänt mörker så kommer jag antagligen att gilla det... Kan inte hjälpas :P
S
åklart så skadar det ju inte om sångaren ifråga har på sig lack eller läder, har smetat smink i ansiktet och viftar lite på sitt fina hår... Meh man är ju som man är antagligen, inte så mycket att göra åt.



Deine Lakaien





"Reincarnation, the torture will not end
Reincarnation, our bloody fate..."



Lord of the Lost


(Och ja killen ser ut som en modern version av
Viserys Targaryen)




"Each ware will find an eager buyer
Seductive angels in the eyes of god"

Kommentarer till videon:
Ja killens h
år är lite hilarious...
Videon: Fånig, ja definitivt, lite onödigt mycket strippor, men jag måste säga att jag är helt för den underbart normalkurviga tjejen dom använder sig av, som dessutom låtsas vara oskyldig men inte alls är det ;)... Och för en gångs skull så är det faktiskt inte killen som förför tjejen utan tvärt om. Och hon skiter till och med i honom i slutet... Sammafattning. Hmm, I like it...
Och jag diggar definitivt deras trumspelande tjej i korsett .)



Diary of Dreams





"You follow the path that you meant to avoid
A matter of time till an echo unfolds"


Kommentarer till videon:
Cheesy? Ja som in i helvete, men fortfarande estetiskt tilltalande, obviously eller hur man nu vill förklara det...
Jag älskar killen med mohawk som spelar cello... Underbart :P


Japp det var nog alla band för den här omgången, jag har några fler som ligger och lurar i min spellista just nu men jag har inte bestämt mig för om jag gillar dem än... Det visar sig ;P

Nu ska jag lägga mig p
å min soffa och dö lite sådär lagom mycket..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...