You're so Cilia!

Känner mig lite bättre till mods nu, försöker att se framat mot allt kul som ska hända snart. I veckan kommer Pappa och hälsar pa och sen kommer Anne och sen är det Hjärtslaget :D... Och om nagon manad kommer borsan och bor här under sin praktik, kommer säkert att bli asnajs ju :)

Sen har jag ocksa börjat planera för nästa hemresa, ska kolla upp schemat och prata lite med läraren bara sa att inget ändras mitt i allt ihop. Som tur är sa har jag lite rabatt eftersom att mitt förra tag var sa löjligt försenat :P

Letade upp lite inspiration pa nätet till flummiga/awesome/hilarious biologi referenser som man kan trycka pa t-shirts som man kan ha pa sig pa hjärtslaget :)... Hittade nagra riktigt bra:




HAHA, fear no Weevil.... Sa sött :D

You're so Cilia funkar ju ocksa, underbart :P

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag gillade "reading kills trees" och "biologi it grows on you":)

Kul med pappa på besök, hälsa! Kul att Olle kommer ner också. Vill så gärna komna när jag me. Tänk vad vi skulle kunna se kostymfilmer och gå på ullared, loppisar och pyssel- och garnaffärer. Men ekonomin tillåter inte ännu. Håll tummarna för nu är det en fast tjänst ute på mitt jobb!! Kram hjärtat

2012-02-06 @ 22:14:52
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...