Lacing in the madness...

Köpte en ny kjol igår på Lilla Berlin, det var halva priset så jag fick den för 130 spänn, inte illa :)... Och den satt som en smäck, sjukt snygg när den är på och är skön att ha på sig.. Det finns bara ett problem... Den är inte speciellt praktisk, haha omöjlig att cykla med om man vill sitta ned på sadeln och den är jättejobbig att ta av sig när man behöver gå på toa... Men, den är väldigt snygg XD...



Jag trodde där ett tag att jag hade blivit en logisk människa. Jag klagade på tonåringar som hade på sig för lite kläder och frös så dom skallrade tänder, jag valde att inte köpa en hårassecoar för att den skulle vara opraktisk att ha på sig, jag önskade mig ett par kängor för att platåskor kan vara lite vanskliga att gå med på hal is.

Alla tecken på att man blir lite äldre och lite smartare... Men i slutändan så är man nog inte så praktisk än och det finns en del av mig själv som alltid vinner över den logiska sidan... Dun dun dun, tjejsidan :D

Dessutom så är den sjukt skön att ha på sig, jag gillar kläder med snörning och korsetter, det känns som om dom konstant kramar en och håller inne all galenskap.

Lacing in the madness!

Also... Listening to music is like scratching the itch that is your life ^^


Kommentarer
Postat av: alexandraskriver

Du är som en kopia av mig? Handlar först tänker sedan typ det är snyggt, det kan vara praktiskt? Esch skitsamma, köper ändå" skrattar när jag läser din blogginlägg det är ofta saker som jag skulle kunna ha skrivit! Skönt att veta att det finns fler som jag i denna värld ;-) fortsätt skriv! Speciellt om din gothiska stil, det finns för lite inspiration om det.

2012-11-22 @ 23:20:39
URL: http://www.alexandraskriver.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...