Längtar redan hem..

Ja det sjuka är att jag har redan hemlängtan, jag vill tillbaka till min snö och min familj. Nog för att jag har många som jag vill träffa här nere också, men jag var inte riktigt klar med hemstaden tror jag. Fast det blir man nog aldrig.

Men sedan är den nog lite för att man känner sig lite instängd med allt tentaplugg och lite för att avsaknaden av snö verkligen gör mig deprimerad. Min inre kalender hänger liksom inte med och är just nu ganska förvirrad, vilken årstid är det, vilken månad och vilken dag?...

Men det finns mycket att se fram emot, den 10-12 februari är det hjärtslaget, kan knappt vänta it's going to be epic! Och precis innan det så kommer min far och hälsar på för att han har två konferanser i Göteborg :D.. Jag vet inte riktigt än vad vi ska hitta på men kanske se någon rolig film på bio, gå på science fiction bokhandeln i göteborg och kanske något museum.. Det där kommer man säkert på sen.

Och min bror ska kanske komma och bo här i hela sju veckor om han får en praktikplats på någon restaurang i Halmstad. Och ja sju veckor kanske är ganska mycket, men han kommer säkert att jobba rätt mycket och jag har ju mina studier så jag tvivlar på att man blir för less på varandra. Dessutom finns det få människor som jag kommer lika bra överens med som min bror. Något av det bästa med att ha sina syskon som kompisar är att det är så uppenbart att man kommer att ha dem där hela livet vad som än händer. Det känns bra och tryggt :)



Om jag känner oss rätt så blir det säkert 7 veckor med Zelda-maraton. Jag ska se till att skaffa en tv tills dess :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...