Electric Boys

Spatserade runt på stan igår med Nathalie och rotade runt lite på secondhand butiker... Hittade flera roliga plagg för lite pengar, nästan alla behövde lite makeover bara, men det mesta gick på några minuter.

Sen så började jag och Nathalie rota i cd-skivor som var på extrapris, dvs extrapris på en secondhandaffär. Dvs fem kronor styck... Jag köpte två skivor med klassisk musik (och när jag lyssnade på dom kände jag mig som Hannibal Lecter..)
Men Nathalie hittade en gammal skiva med ett "Electric Boys" med ett sjukt psykadeliskt omslag:



Och albumet hette: Groovus Maximus...
Inget säger manligt så mycket som barbröstade långhåriga killar i blommiga magskjortor...
Fullständigt underbart XD... Så det var kanske ett mer ironiskt inköp, men visada sig faktiskt innehålla riktigt mysig "Funk Metal"? från 92.

Och dom kommer till halmstad i Mars, hahaha, vi måste gå! :D

Dom har både lite mysmelankoliska låtar som:

Dying to be loved:


"Seems like the harder loving comes
The harder we fall!"

"I've been a fool so many times
Last night I cried myself to sleep
Then I dreamed this beautiful dream
That I had someone to keep"

Haha, så gulligt!! ^^

Sen så har dom också lite mer sleazy låtar som:

Knee deep in you


"Knock, knock baby wont you let me in
Im standin outside feelin cold and thin
Knock knock baby wont you open up
I just wanna fill your loving cup"

Haha dom är ju för underbara :P

Livet är roligt ibland ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...