Zelda

Jag har spenderat aldeles för mycket av tiden hemma med att spela det nya Zelda med mina småsyskon. Zelda skyward sword heter det var faktiskt mycket roligare än jag förväntade mig. Och dom anväder wii-kontrollen på ett sånt sätt så att när man hugger åt höger så hugger man med svärdet åt höger i spelet också, så man måste inte bara använda alla knappar rätt utan göra alla rörelser rätt också... Awesome!



Så så klart har mitt Zelda nörderi nått nya höjder än en gång och jag blev sjukt avundsjuk på tröjan min lillasyster fick i julklapp av pappa:



Så jäkla grym! Själv fick jag en fullkomligt awesome Darth Vader tröja, så inte fy skam den heller:



Men jag blir onekligen otroligt sugen på en Zelda tröja också.. Så jag tänkte att jag skulle trycka/göra min egen. Men jag har inte än hittat på något roligt att skriva eller någon rolig bild att trycka. Jag menar visst är det najs om den blir snygg, men helst snygg och rolig/fyndig..

Inspirationen jag har hittat hittills är:


Och den här fullständigt grymma tröjan som är helt omöjlig för mig att trycka själv, men jag nästan måste beställa för att den är så grym!



Men inget än så länge känns som en klockren hit, jag vill ha något roligt internskämt som ändå blir snyggt om man trycker... Hmm förslag kanske?


HAHAHA, den blir aldrig dålig, så jäkla grym! :D

--------------------------



Ibland vore det verkligen väldigt hjälpsamt om man fick höra en liten plingande melodi så fort man gjorde något rätt... Skulle underlätta livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...